BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


ape yg penting.. kerjasama..


Monday, May 17, 2010

♥aku dan sesuatu...


aku menangis kalau dia menyakiti hatiku...
aku menangis kalau dia menduakan aku..
aku menangis kalau dia mencuriga akan kesetiaanku..
aku menangis kalau dia memarahiku..
aku menangis kalau dia tidak jujur..
aku menangis kalau dia tidak menerima aku seadanya...
aku menangis kalau dia tinggalkan aku..
aku menangis kalau dia tidak pernah menghargai pengorbananku..
aku menangis kalau dia sentiasa mencari kesalahanku...
kerana aku adalah seorang wanita yang sensitif...sentiasa
mengalah..sentiasa memahami dalam situasi... kesabaran
menjadi teman hidup aku bila aku mengenalinya...
aku nak dia tahu bahawa aku terlalu menyayangi akan dirinya...
walaupun satu nanti antara kami tidak ada penyudahnya..aku
nak dia bahagia..walaupun tak bersamaku..aku tak mahu ada orang
menyakiti hatinya...aku mahu orang yang menyayangi menjaganya
seperti aku menjaga hatinya...aku sentiasa doakan kebahagian di dunia dan
akhirat...aku sentiasa ada untuknya...

0 comments: