BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


ape yg penting.. kerjasama..


Monday, May 17, 2010

♥hanya padamu ku luahkan..dan hanya padamu jua ku berserah......♥


Ya Tuhanku..Seandainya telah engkau catatkan.. Dia milikku dan tercipta untukku.. Satukanlah hatinya dengan hatiku.. Titipkanlah kebahagian antara kami.. agar kemesraan itu abadi.. Dan ya Tuhanku yang maha mengasihi... Seiringkanlah kami melayari hidup ini.. Tetapi ya Tuhanku.. Seandainya telah engkau takdirkan.. dia bukan miliku.. Bawalah ia jauh dari pandanganku.. Luputkanlah ia dari ingatanku.. Dan peliharalah aku dari kekecewaan.. Serta ya Tuhanku yang maha mengerti.. Berikanlah aku kekuatan.. Melontar bayangannya jauh dr hidupku.. Hilang bersama angin yg bertiup.. agarku bisa bahagia.. Walaupun tanpa bersama dengannya.. Dan ya Tuhan yang tercinta.. Gantilah yang telah hilang.. Tumbuhkanlah kembali yang telah patah.. Walaupun tidak sama dengan dirinya.. Ya Tuhanku.. Pasrahkanlah aku dengan takdirmu.. Sesungguhnya apa yang telah engkau takdirkan.. Adalah yang terbaik buat ku.. kerana engkau maha mengetahui.. Segala yang terbaik buat hamba Mu ini.. Ya Tuhanku... Cukuplah engkau sahaja yang menjadi pemeliharaku.. Di dunia dan di akhirat.. Dengarlah rintihan dari hamba Mu yang lemah ini.. Jangan engkau biarkan aku sendirian.. Di dunia ini mahupun di akhirat.. Maka kurniakanlah aku seorang pasangan yang beriman.. Supaya aku dan dia sama2 dapat membina Kesejahteraan hidup.. Ke jalan yang Engkau redhai..
Amin....

0 comments: