BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS


ape yg penting.. kerjasama..


Monday, May 17, 2010

♥to be honest.. ;p♥



♥5 hadiah yang anda impikan...
~ keta mr bean, can mama? ehehe
~ ewmm baby rabbit.. *cute
~ lg...... pe eyh..
~ emmm tah la...
~ uwm pape je la.. xske meminta~

♥5 alasan terhadap pilihan tersebut...
~ saje nk dera mama~ i luv tat car! ;p
~ sbb suke rabbit, die cute.. :)
~ sbb xtaw nk mtk pe..
~ seyess xpnh ad lam mind nk aim hadiah2 ni.. ~ tats me.. xske mtk2... im more to da sentimental value, not da $$-value**


♥5 perkara pelik tentang anda
~ xsuka tido!
~ xsuka mekap tp slalu beli alat mekap. aikk?
~ bleh jd sgt serius && bleh jd sgt gila2
~ suka jln jem.. bto suke, sbb nty bleh borak2 ngn org sblh kn3.. ;p
~bleh jadi seorg yg kejam n ati kering bila uat saya mara..;))



♥5 perkara baik tentang anda
~ saya sgt pentingkan pelajaran
~ saya sgt utamakn family saya
~ saya sgt setia~poyo** but yess! once im perfectly in love, i'll gv my full-comitment.
~ saya memilih kawan tapi saya x diskriminasi
~ saya pn tak taw ape yg baiknya saya ni.. korang judge la sndri ;p



♥5 perkara buruk tentang anda
~ suke berdebat *yes im an argumentative person!
~ kerek sombong *im not friendly wt strangers. woe cares?
~ sgt2 degil dan ego tggi.
~ outspoken & akn guna f-words when im out of control.. try me!
~ extremely jelous.

♥5 perkara yang paling anda tak suka
~ xsuka tggu orang lebih dari 29minit
~ xsuka bila dilemma in making a choice
~ xsuka bila d dua kan...xsuka!xsuka!
~ xsuka 'ex2' shitty things
~ xsuka bila dapat tau mmber 'talam 12 muka'huhuhu

♥5 orang yg anda plg sayang
~ mama + family * love 'em so much...
~ my LOVER. *only him.
~ all my FRIENDS
~ sape2 la yg patot di syg.. ** yg terasa disygi tu, haa anda la org nya.. ;p
~member² ym kot..masuk gak dlm list..huhuhu



♥♥5 ciri2 lelaki idaman anda
~ msty ade goatie *janggut ;p
~ msty tinggi
~ msty cool && gentle
~ msty lah seorg yg kemas && bersih
~semua de kat dia..suka..suka


♥5 tempat yang paling anda suka
~sukakn pantai........aman
~ rumah saya
~ port2 lepak-ing yg sempoi
~ pape shopping complex asalkn ley shopping**
~ mne2 tmpt yg besh2 la..



♥5 impian anda
~jaga mama n abah n balas jasa dorang...
~nk rumah sendri....
~bahagia...
~ kawen before 25
~ pergi mekah before 40
[**insyaAllah....]

0 comments: